HTML

Napi Réka

Észosztás a virtuális térben. Jazzy Lexikon rékásítva.

Friss topikok

  • bambanő (törölt): @csepke: " Colin Firth bármiben lehet.. "... ugyis csak egy koverkes feju kozepkoru angol pasas ma... (2013.12.22. 06:18) Világnap :)
  • rekimoki: Valóban nem ártott volna még egyszer átnézni a szöveget. De hogy a képekkel mi baj van, azt bizony... (2013.02.23. 17:02) Kölni karnevál
  • rekimoki: De!:) (2013.01.30. 11:34) Line-up dance
  • rekimoki: Kedves Zsuzska! Alaposan utána szoktam nézni, ám nem írok le mindent, mert akkor bizony annyi lenn... (2013.01.13. 22:03) Alkotói válság - amikor hiányzik az a bizonyos csók
  • rekimoki: Örülök neki.:) Nektek is BÚÉK! (2013.01.01. 17:07) Új év, új ország

Címkék

1956 (1) 1983 (1) 2003 (1) 2013 március 20 (1) 20év (1) 23 (1) ABC-szigetek (1) afrikaans (2) afrikai (1) afro (1) Agamemnón (1) ágy (1) alapműveltség (1) Amerika (1) anamorfózis (1) Anthem (1) apartheid (1) Aruba (1) asszertív (1) asszertivitás (1) ausztrál (1) Ázsia (1) azulejo (1) B1-vitamin (1) balett (2) barátság (1) batmanning (1) beri-beri (1) betegség (2) Bhután (1) Biblia (1) Blue Curacao (1) boldogság (1) Bonaire (1) bor (1) Brazília (3) Brazíliaváros (1) Bridget Jones (1) buddhista (1) buli (1) búr (1) cenzúra (1) CEU (1) Chíle (1) Costa Rica (1) Csehország (2) Csehoszlávia (1) csempe (1) Curacao (1) decanter (1) Dél-afrikai Köztársaság (1) Dél-Korea (1) derítőedény (1) DirtyDancing (1) Dress (1) Duvel (1) edzés (1) Egyesült Államok (1) egyetem (1) Eisenach (1) ejakuláció (1) emlőrák (1) ENSZ (1) építész (1) építészet (1) Erika (1) eskövő (1) Észak-Korea (1) étel (1) fekete (1) férfi (2) festmény (1) film (1) filmzene (1) Finnország (1) Firenze (1) Flandria (1) fogyatékkal élők (1) FOMO (1) főváros (1) franca (1) Fülöp-szigetek (2) Gangnam (1) görög (3) Grupo Corpo (1) Guiness-rekord (1) gyarmat (1) gyermek (1) gym (1) Győr (1) Helsinki (1) helyesírás (1) Hochdeutsch (1) holland (2) Hollandia (1) Holland Antillák (1) Holland Királyság (1) hormon (1) horror (1) Hunyadi László (1) hús (1) IIvilághháború (1) IMS (1) Indonézia (1) Ivete Sangalo (1) Japán (1) játék (1) jezsuita (1) Kanada (1) KányádiSándor (1) Karib-térség (1) katolikus (1) kávé (1) Kelet-Timor (1) kifejezés (1) kisujj (1) Klimt (1) kobe (1) Kobe Bryant (1) kocsma (1) kocsmakvíz (1) kolonizáció (1) kommunikáció (1) kommunista (1) Közép-Amerika (1) Közép-európai Egyetem (1) kreol (2) kriminálandragógia (1) krumping (1) Kuba (1) kultúra (1) kulturális sokk (1) Lajos (1) Lakijani (1) Las Vegas (1) latin (1) Lech Kaczynski (1) lengyel (1) Leonardo (1) Leopold Múzeum (1) lindua (1) line-up dance (1) LMFAO (1) Lollipop (1) Los Angeles (1) Lübeck (1) Ludowingok (1) Luther (1) Luxembourg (1) Luxemburg (1) magyar (1) május 5 (1) március 23 (1) Marc Darcy (1) marha (1) Melbourne (1) mell maszturbálás (1) menyasszonyi (1) Mexikó (1) meztelen (1) Michel Teló (1) mitológia (2) mutatóujj (1) művészet (1) nácik (1) nap (2) nászút (1) Németország (1) New York (1) Niemeyer (1) (1) növény (1) Noverre (1) nyelv (4) ógörög (1) október (1) olasz (1) Olaszország (1) opera (1) ördög (1) Oresztész (1) Oscar (1) pachanga (1) pap (1) parlament (1) Party (1) pidzsin nyelv (1) planking (1) PMS (1) pohárköszöntő (1) Porto Rico (1) portugál (2) Portugália (3) Poszeidón (1) posztszovjet (1) Prokrusztész (1) pronatalizmus (1) prosztatarák ausztrál (1) pszichológia (1) pulcsi (1) rák (1) res nullius (1) Rize (1) Rock (1) rögbi (1) ruha (1) Santa Croce (1) Sao Paolo (1) selfie (1) sexting (1) Shakira (1) Shim Sham (1) shuffle (1) shuffling (1) sms (1) Sólyom László (1) sör (2) Soros György (1) Spanyolország (1) Spitzbergák (1) sport (1) Stendhal (1) swing (1) Sytle (1) Szabadság (1) szejtán (1) szelfi (1) SzentErzsébet (1) szex (1) szindróma (1) szleng (1) Szlovákia (1) Szöül (1) tánc (4) tánc világnapja (1) Telč (1) telefon (1) Tóth Krisztina (1) Trash the Dress (1) Trója (1) TTD (1) tursita (1) Uffizi (1) újév (1) Újszövetség (1) UNESCO (2) vár (1) vegán (1) vers (2) világnap (7) világörökség (1) wagyu (1) Wartburg (1) zene (1) Z generáció (1) Címkefelhő

2012.11.28. 22:55 rekimoki

Jövőre nem késem le!

Hát, bevallom őszintén, nem erről, hanem egy sokkal elgondolkodtatóbb témáról szerettem volna írni, de most jöttem haza Brüsszelből, cserébe fáradt vagyok és megígértem valakinek, hogy írok, mert már régen nem tettem. Ill. újabban nem annyira rendszeresen. Ha pedig Brüsszel, akkor miről másról is lehetne írni, mint.....nem, nem a sörről, hanem aki  jól ismer, annak 100%-os tippje, a csokoládé bevált.

Szóval úgy esett, hogy egy kint tartózkodó barátom írt, hogy azon a héten rendezik meg az ún. Csokoládé Hetét, amikor mi kimegyünk - ergo most. Én ennek nagyon örültem, és gondoltam ezzel még Anyát is ki tudom engesztelni, aki a korábbi utazással épp hogy lecsúszik a karácsonyi vásár megnyitójáról. Utána is néztem, hogy mi ez az esemény, és odáig jutottam a dologgal, hogy egy 5 €-os jegy fejében 10 minimennyországba, ún chocolatiere-be (csokoládémanufaktúrába) lehet bejutni vele egy kóstolóért. És ezek valóban kicsi édenkertek, ugyanis a Godiva, a Leonidas, a Neuhaus és a Bruyerre (hogy a többit már ne is említsük) azt jelentik nekem, a csokoládéimádónak, amit a Corsendonk, a Delirium, Chimay vagy a Floris a sör kedvelőinek...most már értitek, ugye? (A hasonlatért az antialkoholistáktól és cukorbetegtől ezúton is elnézést kérek.) Nos, tévedtünk. Tegnap reggel a helyi Tourinformban közölte ugyanis az egyébként nem is annyira unszimpatikus (csak azért is unszimpatikus és nem antipatikus) úriember, hogy a Csokoládé hetének vége, ugyanis a múlt héten rendezték. Összeomlás, hullámverés, világégés. Se karácsonyi vásár, se csokihét. SE CSOKIHÉT!!! Én meg vertem a fejemet a falba, hogy hogy lehetek ilyen hülye, hogy nem néztem meg a dátumot? Nos, utólag így örülök neki, hogy legalább az online check-int jól elintéztem, ugyanis nem csak ezt a csokimizériát néztem be ezen a héten, regisztráltam egy eseményre, ami aznap volt, amikor mi utaztunk és a húgom szalagavatójára is rászerveztem valamit. Még jó, hogy kiderült, hogy ez a hét nem az előző hét. És én megpróbáltam, egy másik Tourinformba (Visit Brussels) is bementünk a belvárosba, hátha mégis ezen a héten van...de nem.

Most rendezték meg ezt az eseményt először, így van rá remény, hogy hagyomány válik belőle. Ha így lesz, jövőre már tuti ott a helyem. Mert Brüsszel igen, a csoki nem várhat. Egy évnél többet legalábbis...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://napireka.blog.hu/api/trackback/id/tr844932693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása